Από 1ης Νοεμβρίου 2012, όλα τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά την επίσημη Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ελαστικού

Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα των Ελαστικών αποτελεί μία καλή ένδειξη μόνο των βασικών επιδόσεων του ελαστικού. Ωστόσο, για την ασφάλεια και την άνεσή σας, τα ελαστικά σας πρέπει να προσφέρουν τις καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις συνθήκες και σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους.

Αυτός είναι ο λόγος που η Bridgestone, όταν σχεδιάζει, εξελίσσει και κατασκευάζει τα ελαστικά της, δίνει ιδιαίτερη προσοχή σε πολλές παραμέτρους, που δεν περιλαμβάνονται στη νέα ετικέτα: χειρισμός σε βρεγμένο οδόστρωμα, επιδόσεις φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα, σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αντίσταση στην υδρολίσθηση, αντίσταση στη φθορά, άνεση και εσωτερικός θόρυβος.

Στην περίπτωση των χειμερινών ελαστικών, η Bridgestone εξελίσσει, εξίσου προηγμένες τεχνολογίες γόμας και πέλματος, διασφαλίζοντας τις επιδόσεις στον χειρισμό, το φρενάρισμα, την επιτάχυνση και την απόκριση του τιμονιού σε χαμηλές θερμοκρασίες καθώς και στο χιόνι και τον πάγο.

Όλα αυτά τα κριτήρια, σε συνδυασμό, συμπληρώνουν την πραγματική εικόνα, που κρύβεται πίσω από τα κορυφαία ελαστικά και σας καθοδηγούν στην αγορά των κατάλληλων ελαστικών για τις δικές σας απαιτήσεις στην οδήγηση.

από το Α (το αποδοτικότερο) έως το G (λιγότερο αποδοτικό)

Η απόκριση στο φρενάρισμα αποτελεί σημαντικό παράγοντα των επιδόσεων του ελαστικού σε βρεγμένο οδόστρωμα και είναι βασική για την ασφάλεια σας. Η διαφορά στην απόσταση φρεναρίσματος μεταξύ των ελαστικών κατηγορίας Α και κατηγορίας G θα μπορούσε να αγγίξει το 30%.* Για παράδειγμα, για ένα επιβατικό όχημα που ταξιδεύει με 80 χλμ/ώρα, αυτό θα σήμαινε διαφορά σε απόσταση έως 18 μ, σε περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος και συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος.


από το Α (το αποδοτικότερο) έως το G (λιγότερο αποδοτικό)

Η απόκριση στο φρενάρισμα αποτελεί σημαντικό παράγοντα των επιδόσεων του ελαστικού σε βρεγμένο οδόστρωμα και είναι βασική για την ασφάλεια σας. Η διαφορά στην απόσταση φρεναρίσματος μεταξύ των ελαστικών κατηγορίας Α και κατηγορίας G θα μπορούσε να αγγίξει το 30%.* Για παράδειγμα, για ένα επιβατικό όχημα που ταξιδεύει με 80 χλμ/ώρα, αυτό θα σήμαινε διαφορά σε απόσταση έως 18 μ, σε περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος και συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος.


3 κατηγορίες από το 1 (πιο ήσυχο) έως το 3 (λιγότερο ήσυχο)

Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB) και συγκρίνεται με τα νέα Ευρωπαϊκά επίπεδα εξωτερικού θορύβου των ελαστικών, τα οποία θα ισχύσουν από το 2016.